Monday, June 16, 2008

I'm starving....




So..ni la first menu masakan sy hr ke 2 smpi Oslo.. perut kitorank dh lapar nasi.. tk lalu nk mkn kebab ke..roti ke donut ke lg.. so, beli je udang n cili yg dh siap dlm botol.. made from indonesia.. yakin kan je la labu...






Then..masuk hr ke 4 lak.. kitorank berusaha keras cr kedai yg jual daging n ayam halal.. Dok cari2 tu.. terjumpe lak kedai org vietnam.Adala jual sayur.. tp, yg heaven bg aku..sbb aku dh jumpe dah my cili padi!!! ehehehe...syukur sgt2....petai pon ada gak..tp, aku tk la berapa nk minat sgt ngn petai tu.. Aku beli gak sardin...so, tgh hr esok tu br msk.. ni la antara menu mkn tgh hari ntok hr ke-4.. sekali ngn dinner la... Terasa gak la aku mkn kat m'sia.. even kangkung tu aku grg tanpa ikan bilis.. cume ada bawang merah, bwg putih n cili jerk....


No comments: